Sekcja nr 1: Świadomość
Decydując się na ten cel będziesz stopniowo budować u swoich potencjalnych klientów świadomość istnienia Twojej marki. To doskonały plan dla firm, które wchodzą na rynek czy też przeszły gruntowny rebranding i muszą na nowo zaznaczyć swoją obecność. W ramach tej sekcji udostępnione zostały dwa cele:
- Rozpoznawalność marki – który związany jest z wyświetlaniem Twoich reklam odbiorcom najbardziej skłonnym zainteresować się ofertą oraz zapamiętać ją po wyświetleniu,
- Zasięg – czyli docieranie do jak największego grona nowych odbiorców, przede wszystkim poprzez regularne wyświetlanie im Twoich reklam.
W obu przypadkach rozliczasz się za wyświetlenia, a kwota dotyczy aż 1000. Nasi doradcy pomogą Ci ustawić reklamy związane budowaniem świadomości Twoich klientów i ustalą szczegóły techniczne. Ty będziesz miał wgląd w statystyki, a z czasem zdobędziesz także nowych odbiorców.