Jest plan, jest działanie!
Jakie działania marketingowe możemy wdrożyć do naszego planu? Zaoferujemy Ci kilka różnych możliwości, oczywiście w oparciu o informacje dotyczące bieżącej sytuacji Twojej strony (i firmy) w Internecie. Określimy budżet, jakim możemy się kierować, by optymalnie zagospodarować środki i uzyskać oczekiwany rezultat.
Prawdopodobnie konieczne będzie zadbanie o lepsze pozycjonowanie domeny. Wyświetlanie jej na możliwie najwyższej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania to, w dzisiejszych czasach, właściwie niezbędna podstawa.
Z przyjemnością zajmiemy się także aktywnym promowaniem marki w social mediach. Facebook, ciągle najpopularniejszy serwis tej kategorii jest miejscem, w którym musisz być nie tylko prywatnie, ale i biznesowo. Opracujemy model działania związany z prowadzeniem Twojej strony firmowej na Facebooku oraz promowaniem, także poprzez płatne kampanie. Na podobnej zasadzie możemy działać w przypadku Google Ads. System płatnych linków pozwoli poprawić widoczność strony internetowej zanim pozycjonowanie zacznie przynosić konkretne efekty.